FOLLOWERS

Προσωπική Σελίδα στο  Facebook

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

ΤΙ ΒΙΒΛΙΑ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΉΚΗ ΜΟΥ (ΤΟ ΑΣΤΈΡΙ ΤΟΥ ΔΙΑΒΌΛΟΥ)

Αυτό το βιβλίο μου το έκανε δώρο μία πολύ καλή μου φίλη στα γενέθλια μου. Είναι ένα αστυνομικό μυθιστόρημα και διεθνές best-seller. Το αστέρι του διαβόλου το έχει γράψει ο συγγραφέας Jo Nesho απο το ΜΕΤΑΊΧΜΙΟ
Μία υπόθεση αρκετά μυστηριώδης με πολύ ωραία πλοκή σίγουρα αν έχετε κάποια σοβαρή δουλειά ή ανειλημμένες υποχρεώσεις καλύτερα να μην το ξεκινήσετε γιατί σίγουρα θα θέλετε να το διαβάσετε μέχρι την τελευταία σελίδα .

Η υπόθεση διαδραματίζεται σε μία επαρχιακή πόλη ,στο Οσλο ,ένα καλοκαίρι από τα πιο ζεστά τον τελευταίων χρονων. Σίγουρα ο ήρωας της ιστορίας δεν είναι και τόσο αγαπητός όσο θα τον περιμένετε αλλά σίγουρα στο τέλος θα το συμπαθησετε. Αυτός είναι ο επιθεωρητής, ο Χαρι Χολε.
Ένας άνθρωπος θολωμένος από το ποτό κάτω από αντίξοες συνθήκες θα κληθεί να λύσει την υπόθεση μαζί με τον συνάδελφο αλλα και εχθρο του Τομ βολερ που έχει βάσιμες υποψίες ότι κρύβεται κάτω από πολλές άλυτες υποθέσεις.
5 οι ακμές του αστεριού, 5 τα δάχτυλα των χεριών και κάθε 5 ημέρες ένα νέο θύμα ,η πρώτη δολοφονημένη γυναίκα είχε ένα δάχτυλο λιγότερο και κάτω από το βλέφαρο της ένα κόκκινο διαμάντι στο σχήμα αστεριού. Ένα δαχτυλίδι με το ίδιο αστεροειδή κόκκινο διαμάντι στολίζει το κομμένο δάχτυλο της δεύτερης γυναίκας και η φόνοι συνεχίζονται...



http://www.metaixmio.gr/products/1852--.aspx



    Βιντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου